Bestellen & betalen 

Hoe log ik in/maak ik een account aan? 
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen(mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken(rechtsboven). Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. Tijdens het afrekenproces kun je dan enkel de benodigde gegevens aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar je kunnen mailen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen. Wil je van hetzelfde artikel nog een andere maat bestellen? Dan kun je weer terugkeren naar het artikel en de andere maat selecteren, om vervolgens op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken. 
Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘naar de kassa’ het artikel uit jouw winkelmand halen. Vanuit hier kun je de betaling ook afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop ‘naar de kassa’ en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt de bestelling tijdens het bestellen gelijk betalen met iDeal.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit? 

In het winkelwagentje kun je onder (de/)het artikel(en) jouw couponcode invoeren. Vul je code in , in het vakje couponcode en klik vervolgens op het oranje vak  “gebruik de waardebon”  en je waardebon  wordt gevalideerd. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht. Wordt de code niet goedgekeurd? Wellicht is de geldigheidsdatum verlopen of heb je de code al eens gebruikt.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw email. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen. Mocht je deze niet meteen ontvangen, check dan je spam of ongewenste postvakje.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, een bestelling kan worden geannuleerd. Stuur hiervoor een mail naar webshop@masseusmode.nl. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij werken met PostNL als vervoersmaatschappij. Zodra jouw bestelling is opgestuurd krijg je een Track & Trace link via de mail om de verzending te volgen. Het kan ook zijn dat we je bestelling zelf brengen. (alleen in NOP en op Urk)

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend ook geen verzendkosten gerekend.

Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL servicepunt laten bezorgen?
Ja, tijdens het bestelproces kun je voor de volgende drie bezorgopties kiezen: afhalen in de winkel, thuisbezorging of afhalen bij een PostNL servicepunt. Bij deze optie kun je een PostNL servicepunt kiezen waar je het pakketje laat bezorgen om af te halen. Denk er aan om voor het afhalen jouw legitimatie mee te nemen? Hier kan naar worden gevraagd.

Worden er verzendkosten berekend?
Bij bestellingen onder de €60,- worden er verzendkosten berekend. De verzendkosten zijn €3,95. Bij bestellingen boven de €60,- zijn de verzendkosten gratis.
. 

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je hiervoor jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als de bestelling is afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen je artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW? 
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.